להצעת מחיר
055-939-5722

מדביר בקריית אונו

אילו סוגים של הדברה זמינים כיום לציבור הרחב? צריכים מדביר בקריית אונו? רוצים לדעת כיצד מרחיקים נמלים מהבית והגינה? נמאס לכם לראות ג'וקים במטבח? רוצים לדעת כיצד ניתן לבצע ריסוס בבית עם חיות מחמד וילדים קטנים?

בכל מקום בו יש בנייה, יש גם מזיקים כמו תיקנים, ג'וקים, חרקים וחולדות למיניהם. כך גם בקריית אונו, באזורי הבנייה הוותיקים והחדשים כאחד סובלים לא מעט ממזיקים שונים במהלך הבניה.

רוצים הצעת מחיר להדברה בקרית אונו? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

מדביר בקרית אונו זמין לכל ריסוס והדברה בכל שעה SOS מחירים זולים רישיון הדברה בתוקף
מדביר בקרית אונו זמין לכל ריסוס והדברה בכל שעה SOS מחירים זולים רישיון הדברה בתוקף

קריאה לשירות מדביר בקריית אונו מומלץ לבצע מיד כאשר מבחינים בסימנים ראשונים לג'וקים ונמלים במטבח או צואה מוזרה של מכרסמים בצורה של אורז.

מדביר בקריית אונו – הדברה בבית עם תינוקות וילדים

אנשים רבים חוששים ובצדק לבצע הדברה בבית בו יש תינוקות, ילדים קטנים, חיות מחמד או אישה בהריון.

החשש מוצדק לחלוטין, חומרי הריסוס יכולים להיות מסוכנים עבור אוכלוסיות אלו ולכן תמיד מומלץ לעשות שימוש בחומרי הדברה ירוקים או אורגניים כדי ללכת על הצד הבטוח.

כאשר מבצעים הדברה ירוקה ובטוחה, למעשה משתמשים בחומרי ריסוס בהם רעילות קטנה ביותר וכזו שאינה יכולה להזיק כלל לבני אדם או חיות מחמד.

בדרך כלל, לאחר הדברה ירוקה כלל אין צורך לפנות את הנכס וניתן לאוורר אותו קלות ולמנוע זחילה של תינוקות על הרצפה למשך כ24 שעות אך לא יותר מכך.

ההדברה הירוקה מותאמת בדיוק למצבים אלו, היא יעילה במיוחד להתמודדות עם מזיקים באופן ספציפי אך לא גורמת לנזקים כל שהם לבני אדם ולחיות מחמד כמו כלבים וחתולים.

ריסוס עם הדברה ירוקה מסביב לחלון בדירה בקריית אונו עם בעלי חיים
ריסוס עם הדברה ירוקה מסביב לחלון בדירה בקריית אונו עם בעלי חיים

דוקרנים להרחקת יונים

במקרים מסוימים יבחר מדביר בקריית אונו להתקין דוקרנים להרחקת היונים, בדרך כלל במקרים בהם היונים מתיישבות על מקומות צרים, על גבי אדניות, גדרות, אדני חלון ועוד.

הדוקרנים עשויים חומר פלסטי או נירוסטה, בעלי צפיפות משתנה וחוזק משתנה ויכולים להיות מותקנים באמצעות קדיחה או דבק, בהתאם לתנאי השטח.

מטרת הדוקרנים היא אחת – לא לאפשר ליונים להתיישב במקום התקנתם ויעילותם מוכחת. לעיתים יש צורך לשלב בין התקנת דוקרנים ורשתות כאחד.

ניקוי מסתור כביסה

לעיתים קרובות, לאחר שיונים השתלטו על מסתור הכביסה, הן מותירות אחריהן הרס רב של לשלשת.

הלשלשת יכולה להימצא בכל אזור במסתור הכביסה, על הכבלים, הגגון, הרצפה ואף הגדר המקיפה את המסתור הכביסה.

הסרת הלכלוך יכולה להיות מורכבת ומצריכה שימוש בחומרי ניקוי מותאמים, כמו כן, יש לנקוט במשנה זהירות בעת הניקיון בשל הגובה הרב בו נמצא מסתור הכביסה.

מדביר בקריית אונו מבצע את השירות והוא מתמחה בניקוי בבטיחות, יעילות ומהירות.

כיצד ניתן להיפטר מעכברים בסביבת המבנה?

עכברים מאוד אוהבים להסתתר בכל מקום אפשרי כמעט: בתוך מסתורי כביסה עמוקים, בתוך קירות המבנה(בדרך כלל בגבס), מתחת ליסודות ותתפלאו – הם מסוגלים להסתתר ללא צליל או תנועה גם בארונות, במזווה או בארגז המצעים של המיטה – וליצור נזקים, מפגעי תברואה וחוסר נוחות כללי.

אם רוצים להיפטר מהעכברים וחולדות יש כמה וכמה אפשרויות רלוונטיות להשגת המטרה – וזה הזמן ליצור קשר עם מדביר בקריית אונו שיבצע זאת באופן מקצועי ואחראי.

לכידה מוצלחת של חולדה בבית ישן בקרית אונו
לכידה מוצלחת של חולדה בבית ישן בקרית אונו

מרחיקים ומדבירים מזיקים במהירות

חברת המדביר המוסמך מתמחה בכל סוגי ההדברה לפרטיים, עסקים ותשתיות בקריית אונו.

אנשי המקצוע המנוסים שלנו מגיעים בתוך כשעה מהקריאה, מאתרים את מקור הבעיה ומציעים שלל פתרונות יצירתיים להדברה.

אנו מציעים שירותי הדברה ירוקה לצד הדברה כימית, הדברות בבתים בהם יש חיות מחמד וילדים, הדברה לעסקי מזון וכל זאת במחירים זולים במיוחד.

מדביר בקריית אונו כדאי להזמין באתר המדביר המוסמך, אנשי המקצוע המעולים שלנו מחכים לקריאתך!

דילוג לתוכן