להצעת מחיר
055-939-5722

זיהוי חרקים לפי תמונה

מתי מומלץ לבצע זיהוי חרקים לפי תמונה? כיצד זה מתבצע? אילו סוגי חרקים נפוצים? מה הסימנים העיקריים לזיהוי חרקים?

לזיהוי חרקים לפי תמונה? שלחו אלינו עכשיו תמונה בוואטסאפ וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

זיהוי חרקים לפי תמונה – העברה זריזה בווטסאפ וההדברה בדרך

חרק לא מוכר שמטייל בבית עלול לעורר בהלה. האם הוא עוקץ? גורם נזקים? האם זה הזמן לברוח או להציע לו כוס קפה? צעד ראשון הוא לדעת מול מי אנחנו עומדים.

זיהוי חרקים לפי תמונה מאפשר לך לצלם בקליק מהיר את האורח, לשלוח לנו בווטסאפ את התמונה ולקבל במהירות תוכנית הדברה מדויקת וממוקדת בהתאם לסוג החרק, לפני שיספיק להתרבות ולמלא את הבית.

לשליחת תמונה ברורה של החרק –>> לחץ כאן!

סוגי חרקים נפוצים

חלקם נכנסים לבית, אחרים מעדיפים גינה. יש מעופפים, זוחלים ומקננים. המשותף לכולם: אף אחד מהם אינו רצוי אצלנו.

זיהוי חרקים לפי תמונה יסייע לך ולנו בבניית תוכנית הדברה.

ראשית כדאי להכיר את הנפוצים ביותר:

  • החרקים: המוכרים ביותר הם תיקנים, נמלים, זבובים, רימות, ברחשים וטרמיטים. כל מין כולל תתי קטגוריות וצורת הדברה שונה. לכן מומלץ לצלם ולשלוח אלינו בווטסאפ על מנת לבצע זיהוי חרקים לפי תמונה, אנו נדע לומר לך איזה תיקן זה ואיך נטפל בו.
  • הטפילים: פשפשים, קרציות, יתושים ופרעושים הם הנפוצים ביותר. חלקם יימשכו לחיית המחמד, אחרים יתנחלו במצעים או בבגדים. כולם ניזונים מדם ולכן הגעתם תגרום לא רק מטרד ונזק אלא גם עקיצות שעשויות להעביר מחלות. לעיתים ניתן לבצע זיהוי חרקים לפי תמונה גם מצילום העקיצות.
  • המזיקים: עש המזון, טרמיטים, חרקי מזון למיניהם וגם קרדית האבק נמנים על החבורה הלא ידידותית הזו. מדובר במזיקים שיגרמו חורים בבגדים, יזהמו מוצרי מזון ויגרמו אלרגיה. לא כל אחד יודע כיצד הם נראים, כך שאם הבחנת בחרק קטן או תולעים שאינך מזהה – תמונה אלינו בווטסאפ והתעלומה תיפטר. אם לא הצלחת לצלם את המזיק הקטן, גם צילום הנזק והמקום בו פעל, תסייע בזיהוי חרקים לפי תמונה.
חרק שחור מצוי בתחילת הקיץ
חרק שחור מצוי בתחילת הקיץ

איך מתבצע הזיהוי?

לאנשי המקצוע המיומנים במדביר המוסמך אין צורך בחיפושי גוגל, מספיק תצלום ממך: אנחנו כבר נבצע זיהוי חרקים לפי תמונה ונבנה לך תוכנית הדברה איכותית.

הדרך הפשוטה כוללת 3 שלבים:

  • צילום – ראית חרק בלתי מוכר? זה הרגע לצלם בטלפון הסלולארי. לעיתים לא ניתן לצלם את החרק עצמו אלא רק את הנזק או העקיצות.
  • שליחה – את התמונה יש לשלוח אלינו בווטסאפ. המידע יספיק לנו.
  • זיהוי – לאחר שהתמונה התקבלה אצלנו, המדביר המוסמך והמקצועי יבחן אותה לעומק, יבצע זיהוי חרקים לפי תמונה וייתן לך תשובה. אז נציע לך פתרון יעיל, זריז וממוקד להדברה. לך נותר רק לאשר בלחיצת כפתור, אנחנו כבר נגיע אלייך ונסיים את העבודה.
זיהוי חרק מסוג תיקן גרמני מצוי במטבח בעיקר
זיהוי חרק מסוג תיקן גרמני מצוי במטבח בעיקר

סימנים חשובים בזיהוי חרקים

יש מיליוני סוגים של חרקים בעולם.

ההבדלים העיקריים ביניהם מתבססים על מספר רגליים, יש כנפיים או אין, יש עיניים או לא (וכמה עיניים), האם ישנם מחושים והיכן הם ממוקמים, גודל החרק, צורתו, צבעו ואפיונים שונים לגבי האופן שבו הוא נע (או מנתר).

רק איש מקצוע מיומן ובעל ידע רחב, ידע לבצע זיהוי חרקים לפי תמונה.

איך מתחילים?

הדרך למיגור יעיל מתחילה בהדברה מקצועית וזיהוי נכון ומדויק בטרם ההדברה.

לאורך כל שנות פעילותנו צברנו מגוון רחב של לקוחות מרוצים, לכן אם זיהית בבית חרק לא מוכר, אין שום סיבה להתמהמה עד שהוא וחבריו יתפשטו.

אנחנו ממליצים לך לפנות אלינו ממש עכשיו – לצלם, לשלוח בווטסאפ ונבצע עבורך זיהוי חרקים לפי תמונה, נבנה לך תוכנית הדברה מהירה, במחיר משתלם ובאחריות מלאה.

תמונה אחת אלינו ונשנה את התמונה שלך בבית מן הקצה אל הקצה!

דילוג לתוכן