להצעת מחיר
055-939-5722

הרחקת יונים מחלונות

רוצים לבצע הרחקת יונים מחלונות? עשו לכם קן יונים בחלון? ציפור המיינה מקננת לכם על עדן החלון? זקוקים לניקיון והרחקת ציפורים בחלון? עשו לכם קן בחלון ממד בתוך הקיר? פנו עכשיו רק למקצוענים בתחום! כיצד יש לבצע הרחקת יונים מחלון בחדר? מה ניתן לעשות שהיונים לא ישובו לחלונות הבית? מדוע היונים אוהבות את פינות החלונות הנסתרים מהעין כמקומות קינון?

רוצים הצעה להרחקת יונים מהחלונות? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!  0559395722

הרחקת יונים מקצועית מחלונות כולל רשתות ודוקרנים להרחקה לצמיתות כולל ניקיון וחיטוי
הרחקת יונים מקצועית מחלונות כולל רשתות ודוקרנים להרחקה לצמיתות כולל ניקיון וחיטוי

יונים הן מפגע תברואתי קשה בכל מקום, צואתן מכילה חיידקים, הן בונות קינים לעתים גם במקומות מיושבים ויש לומר, בעיקר במקומות מיושבים.

זאת משום שבהם הן מוצאות את השיירים עליהם הן מתקיימות, מתולעים ועד פירורי לחם.

ידועה ומוכרת בעיית קינון היונים על החלק התחתון של החלון משום שהוא מספק להן כמעין כוך בו אין נגישות לחדרי הבית וכן הגנה מפני האלמנטים, במיוחד כאשר החלון אינו חשוף לרוחות ולגשמים, או באופן חלקי בלבד.

התקנת רשת מונופיל מקצועית בחלון כולל הדבקת דוקרנים מנירוסטה על המזגן להרחקת יונים מושלמת
התקנת רשת מונופיל מקצועית בחלון כולל הדבקת דוקרנים מנירוסטה על המזגן להרחקת יונים מושלמת

הרחקת יונים מחלונות – מהן השיטות המקובלות?

מרחיקי היונים המומחים והמנוסים ימליצו על אחת משתי שיטות להרחקת יונים מחלונות(שימו לב, אל תתנו לחאפרים להטעות אתכם עם שיטות אחרות, התשובה של כל בעלי המקצוע בתחום זה הייתה זהה, אחד משתי האפשרויות האלה):

  • דוקרני נירוסטה או קפיץ אורכי עם רטט המונחים על אדן החלון: היתרונות בשיטה זאת הם שהדוקרנים/קפיץ מונעים מהיונים מלהתיישב עליהם כאשר הם ממוקמים על אדן החלון והמחיר, בין 80-100 ₪ למטר דוקרנים/קפיץ כולל התקנה(לפני מע"מ). החסרונות הם שלא ניתן למקם דברים אחרים כגון עציצים על אדן החלון משום שהדוקרנים/קפיץ תופסים את המשטח וכן שאין מניעה מכניסת היונים לבית(לא נפוץ שינסו אבל בכל זאת)
  • רשת לחלון: רשת שקופה, מניילון או מונופיל. יתרונות: עמידה בפני האלמנטים, חזקה וצרה מספיק כדי למנוע מהיונים לעבור דרכה, מונחת על החלק החיצוני של אדן החלון כך שניתן למקם עציצים על שאר אדן החלון. חסרונות: הרשת מתבלה לאחר מספר שנים, העלות יותר גבוהה בין השאר מפני שיש צורך בבעל מקצוע שיתקין אותה. כמו כן בשל העובדה שבעל מקצוע אמיתי יציע למתוח רשת על כל החלונות, מרפסות שירות ומסתורי כביסה בבית כדי למנוע התיישבות של יונים לגמרי, מי יודע, אולי מבחינתך זה יתרון.
התקנת רשת שקופה להרחקת יונים בחלון של חדר שינה כולל מסגרת מתכת וקדיחות
התקנת רשת שקופה להרחקת יונים בחלון של חדר שינה כולל מסגרת מתכת וקדיחות

לא היית רוצים שיעשו רבע עבודה נכון? איך לדעת לזהות שמדובר בחאפר

ככלל התחום מאוד פרוץ לחאפרים, שבדרך כלל ילעיטו אותך בדרכים לא דרכים להרחקת יונים מחלונות כגון:

  • א. פס חשמלי, החאפר יאמר שזו שיטה חדשה של פס המעביר זרם חשמל ('שוק') ליונה אבל הוא בעצמו יודע שהשוק' לא ירתיע את היונה וסביר להניח שלאחר פרק זמן לא רב המערכת תפסיק לפעול ו/או תקצר.
  • ב. דחליל בצורת עורב, ינשוף וכהנה. לא ממש ירתיע את היונים וסביר להניח שאחת מהן תעלה על הטריק ותקנן או תשב ליד הבובה.
  • ג. מכשיר הפולט אותות אולטראסוניים. מחירו בשוק הוא 200-450 ₪ לרוב הסוגים, בלתי יעילים בעליל ומשאירים הרבה מאוד לקוחות מתוסכלים, במיוחד כאשר חאפר הציע להם את המכשיר כאופציה ראשונה או שניה, להיזהר!
התקנת רשת להרחקת ציפורים ויונים בחלון של חדר מוגן בגן ילדים
התקנת רשת להרחקת ציפורים ויונים בחלון של חדר מוגן בגן ילדים

להרחקת היונים מהחלון – הגעת למקום הנכון

המדביר המוסמך עוסקים שנים רבות בתחום הטיפול במטרד היונים (ובכלל שאר המעופפים), כולל הרחקת יונים מחלונות, אנשי המקצוע שלנו פועלים בכל רחבי הארץ, מיומנים, אמינים, מבטיחים אחריות וזמינים מהיום למחר.

התקנת מקצועית של רשת שקופה בכל החלונות בדירה
התקנת מקצועית של רשת שקופה בכל החלונות בדירה

אנו עוסקים בכל הנושאים הסובבים את הטיפול במזיקים המעופפים, בין אם מדובר בשיטות שונות להרחקת יונים, התקנת רשת נגד ציפורים בסנפלינג, בבניין או במפעל,  התקנה של דוקרנים להרחקת יונים, הרחקת עורבים ודרורים, פינוי קן יונים עם גוזלים או טרם בקיעתם, כולל אחריות על העבודה ומגוון רחב של פתרונות נוספים שקצרה היריעה מלפרט.

יש לכם שאלות? מעוניינים בהצעת מחיר? ניתן לפנות בכל עת ולקבל את השירות המקצועי והאמין ביותר בתחום!

דילוג לתוכן