להצעת מחיר
055-939-5722

הדברה לתמי 4

מדוע צריך הדברה לתמי 4? האם המזיקים הגיעו לבר המים שלי? כיצד הם מגיעים לשם? האם הם פוגעים באיכות מי התמי 4, או מזהמים אותם?

בוודאי שמעת על המקרים עם ברי המים שקרו לפני מספר שנים, כאשר אנשים מצאו תיקנים, ביצי תיקנים ונמלים בסביבת ובתוך התמי 4 שבביתם.

רוצים הצעה לריסוס לתמי 4? חייגו אלינו עכשיו וקבלו הצעת מחיר זולה ומשתלמת!

הדברה לתמי4 לכל סוגי המזיקים כולל ג'וקים ונמלים במחירים נמוכים
הדברה לתמי4 לכל סוגי המזיקים כולל ג'וקים ונמלים במחירים נמוכים

מיד נסביר על הסיבות לכך, מה ניתן לעשות כאשר גם אצלכם זה קורה ובכלל, מהי שיטת ההדברה היעילה ביותר עבור תיקנים ונמלים השורצים במטבח וגם הדברה לתמי 4.

הדברה לתמי 4 – איך מגיעים לצורך בכך?

המטבח בביתך הוא מקום אהוב על תיקנים ונמלים. איך זה קשור להדברת תמי 4?

  • ראשית התיקנים: אשר אוהבים במיוחד אזורים חמים, נסתרים ולחים. לכן הם נכנסים למקומות שכביכול לא ציפית שייכנסו אליהם, כגון בר תמי 4. יש סיבה שהם אוהבים סביבה לחה, חמה ונסתרת. והיא שהתיקנים מטילים שם את ביציהם אשר זקוקות לחום ולחות כדי להתפתח וסביבה לא גלויה לעין כדי לא להימצא על ידי בעלי הבית. הסיבה לכך שהם משתכנים במטבח היא חיבתם הגדולה לשאריות אוכל, עליהן הן מתקיימים. ברוב המקרים ניתקל בתיקנים מסוג ג'וק גרמני שאוהב להסתתר במקומות חמימים כמו במנועים של ברי המים.
  • נמלים: שוב, כמו התיקנים אוהבות שאריות מזון מכל סוג, במידה ויגיעו לבר המים ייתכן שזה בגלל ביצי התיקנים אשר בתוכו.

כיצד מטפלים בבעיה בתמי?

הדברה לתמי 4 של תיקנים ונמלים לא כוללת רק את המתקן עצמו, אלא בדרך כלל את כל חלקי הבית ואף החצר במידה ויש.

זאת משום שתיקנים ונמלים שמופיעים בבר המים הן רק סימפטום לבעיה נרחבת של מזיקים מסוגים אלו בכל רחבי הבית.

כעת ננסה להסביר מהם האמצעים בהם משתמש המדביר לצורך עבודה זו.

פיתיון ג'ל במיניבר:

לצורך טיפול מקומי בתיקנים ונמלים וביצוע הדברה לתמי 4, בין השאר, קיים ג'ל אותו מושחים במטבח והוא עשוי 99.5% ג'ל עתיר פחמימות, ה-0.5% הנוספים עשויים חומר בעל רעילות גבוהה לחיות קרות דם, כגון חרקים.

כאשר התיקן אוכל מהג'ל הוא בד"כ נופח את נשמתו לאחר זמן קצר, אם הגיע לקן התיקנים לפני כן סביר להניח שחבריו הקניבלים (תיקנים אוכלים את בני מינם) ינצלו את מותו כדי לאכול ארוחה טובה ויהיו הבאים להיאכל על ידי תיקנים נוספים שגם הם ימותו כעבור זמן לא רב.

כאשר נמלים אוספות את הג'ל שבמטבח הן מביאות אותו לקן להאכיל את המלכה ובכך שהיא מתה נפטרים לחלוטין מהקן עצמו שהוא מקור הבעיה, משום שמלכת הנמלים היא שמטילה את הביצים שמהן בוקעות הנמלים, מה עוד שהנמלים האחרות גם הן יאכלו מהג'ל וילכו בדרכה של המלכה.

ריסוס פירתרואידים

החומר היעיל ביותר והבטוח ביותר לבני אדם וחיות מחמד בהדברה לתמי 4, שניתן לרססו בשטח הבית ובגינה הוא מבוסס פירתרואידים, שוב, חומר יעיל נגד חרקים למיניהם, הוא כמו גז עצבים לחרקים והורג אותם במקום, חשוב שהמדביר ירסס יסודית את הבית – במקרה שיש חצר רק את הנקודות המועדות לפורענות בה.

חומר זה נחשב לסטנדרט בהדברות ביתיות ומרחיק את התיקנים והנמלים לטווח של עד חצי שנה מזמן הריסוס.

חשוב לציין שאחרי הריסוס תאלצו להמתין מספר שעות לפני כניסה מחדש לבית ורק יומיים לאחר ההדברה תוכלו לשטוף את הבית, מה שכן, אפשרי לנגב עם מטלית לחה כמה שעות לאחר הריסוס.

אנא הישמעו להוראות המדביר ואל תכנסו לבית למשך הזמן שנאמר לכם להישאר בחוץ.

הבנתי – אז איך מזמינים ריסוס לתמי4?

בבואכם לבחור מדביר כדאי לבדוק מספר דברים מרכזיים: זמן הגעה בהתראה קצרה, מחירים נוחים, מקצועיות ואחריות.

אנו פועלים כמיטב יכולתנו לספק שירות בתנאים אלו, מציעים שירות ברמה הטובה ביותר, פועלים 24/6, מגיעים בהתראה קצרה, מציעים מחירים משתלמים ביותר לכל סוגי ההדברה והמיגור – ומעניקים גם אחריות.

כמובן שאצלנו תוכלו להזמין הדברה ולהיות רגועים כיוון שכל המדבירים אצלנו עובדים עם רישיון הדברה בתוקף.

אנו מזמינים לך לפנות אלינו עוד היום ולטפל בהדברה לתמי 4 ולכל הבית!

דילוג לתוכן